Open Huis

Sta je graag te shinen op een podium of juist op het sportveld? Wat je talent ook is, op het Beekdal Lyceum krijg je alle ruimte om je dromen waar te maken. Nieuwsgierig geworden? Maak kennis met het Beekdal Lyceum tijdens het Open Huis.  Zodra de datum voor 2025 bekend is vind je deze hier!

Alle ruimte voor jouw ambitie

Wat onze school zo bijzonder maakt, is dat je bij ons kiest voor een uitdagend profiel. Naast alle reguliere vakken volg je extra sportlessen of kunst- en cultuurvakken, zoals muziek, drama en beeldende kunst. Ook leer je hoe je samenwerkt en doorzet. Hoe je successen viert, maar ook hoe je omgaat met druk én teleurstellingen. Dat alles helpt je om een mooi havo- of vwo-diploma te halen.

Ervaar het Beekdal zelf!

Aanmelden voor het Open Huis is niet nodig. Onze deuren staan tijdens een Open Huis wagenwijd voor je open. We zien je graag!

Na de eerste kennismaking…

Ben je ook wel benieuwd hoe het is om écht leerling te zijn op het Beekdal ? Dan is de Beekdal Beleefdag wat voor jou.

Enthousiast geworden over onze school?  Meld je dan aan via deze link

Sofie Janssen Je gaat hier zeker nieuwe vrienden maken! Mijn laatste jaar op de basisschool in Wijchen was niet fijn. Ik voelde me daar niet thuis. Mijn dansdocent gaf me de tip om naar het Beekdal te gaan. Zij dacht dat deze school bij mij zou passen. Ik wil graag klassiek danser worden. Uitvoerend danser, daar ga ik voor. Maar stel dat het dansen niet lukt, dan wil ik in een ziekenhuis werken en dan het liefst iets voor kinderen betekenen. Ik voel me op het Beekdal een stuk beter dan op de basisschool. Ik heb hier veel nieuwe vrienden gemaakt. Dat ging heel gemakkelijk, eigenlijk vanzelf. Van de nieuwe vakken vind ik Engels het leukst. Ik kan me niet heel goed concentreren dus ik moest echt leren leren. Gelukkig gaat dat steeds beter.